Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

PROGRAM SPECIAL CU PUBLICUL la Serviciul de Evidență a Persoanelor

În contextul prevenirii riscului de răspândire a infecției cu CORONAVIRUS – COVID 19, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Negrești Oaș informează că începând cu 17.03.2020, pentru o perioadă de 30 de zile, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației actuale, activitatea de relații cu publicul se va desfășura după cum urmează:

– Cererea de eliberare a actului de identitate sau a înscrierii mențiunii privind stabilirea reședinței se depune exclusiv prin programare prealabilă la telefon nr. 0261.855343.

– Depunerea actelor pentru obținerea cărții de identitate se va face în intervalul orar 09:00-11:00 în zilele de luni, marți, joi, vineri, respectiv 13:00-15:00 în fiecare zi de miercuri.

– Eliberarea cărții de identitate se va face ca urmare a programării comunicate la depunerea cererii, în intervalul orar 14:00-15:00 în zilele de luni, marți, joi, vineri, respectiv 11:00-12:00 în fiecare zi de miercuri.

– Preluarea cererilor privind furnizarea unor date cu caracter personal din Registrul național de evidență a persoanelor se desfășoară în zilele de luni, marți și vineri, în intervalul orar 11:00-12:00, cu programare prealabilă la telefon nr. 0261.855343.

– Activitatea de primire în audiență la sediul S.P.C.L.E.P. Negrești Oaș este suspendată.

Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiul destinat lucrului cu publicul.

Potrivit Decretului nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212/16.03.2020, în perioada stării de urgență se menține valabilitatea actelor de identitate eliberate de autoritățile publice competente (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței).

Descărcați cererea corespunzătoare de pe linkurile de mai jos:  

Cerere eliberare act identitate


Cerere pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România


-Cerere pentru eliberarea actului de identitate cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate şi reşedinţa în România


-Cerere pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinței