Undă verde pentru reabilitarea Corpului C al Primăriei Negreşti Oaş
Şedinţa Consiliului Local Negreşti-Oaş din 25 februarie a avut nouă puncte pe ordinea de zi, toate de o importanţă majoră pentru comunitate.
Consiliului Local al oraşului Negreşti-Oaş a aprobat în şedinţa din 25 februarie documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru reabilitarea şi modernizarea corpului C al Primăriei oraşului Negreşti Oaş.
Lucrările la această clădire, a căror cost estimativ este de 850.000 de lei cu TVA, vor consta în etajare, reabilitare interioară şi exterioară precum şi dotări interioare.
Primarul Aurelia Fedorca a precizat că reabilitarea acestei clădiri, în care îşi desfăşoară activitatea toate serviciile Primăriei care intră în contact direct cu cetăţenii, este de mare importanţă pentru că trebuie ca negreştenilor să li se ofere condiţii decente atunci când apelează la aceste servicii.
Consilierii locali au decis ca primarul Aurelia Fedorca să reprezinte oraşul în Adunarea Generală a ADI – apă şi apă uzată şi să voteze aderarea comunelor Tarna Mare, Săcăşeni, Crucişor şi Medieşu Aurit în această asociaţie.
Fosta şcoală Luna va fi demolată
După ce într-una dintre şedinţele anterioare a fost aprobată cedarea terenului fostei Şcolii Generale nr. 5 (Luna) în vederea construirii unei biserici, în şedinţa de ieri consilierii au votat şi demolarea acestei şcoli, însă nu pe cheltuiala Primăriei, aşa cum prevedea hotărârea iniţială, ci pe cheltuiala enoriaşilor care doresc construirea bisericii.
Centru Comercial P+2 în Negreşti-Oaş
În aceeaşi şedinţă a mai fost aprobat şi PUZ-ul necesar pentru construirea unui centru comercial la Negreşti-Oaş. Acesta va fi construit la intersecţia dintre strada Victoriei şi Aleea Crinului şi va avea două etaje de spaţii comerciale şi 35 de locuri de parcare.
Unul dintre punctele intens discutate a fost cel referitor la prelungirea contractului de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare încheiat cu firma Cleanman până ce va fi elaborat un nou contract de salubrizare care să nu contravină legislaţiei de mediu. În proiectul de hotărâre era specificat faptul că acest contract va fi prelungit cu doi ani însă, la intervenţia consilierilor, s-a decis ca acest contract să fie prelungit până ce noul contract va fi finalizat.
Atenţie faţă de asistenţii persoanelor cu handicap
La final, a fost prezentat raportul privind activitatea asistenţilor personali a persoanelor cu handicap. Referitor la acest aspect, primarul Aurelia Fedorca le-a cerut consilierilor ca la votarea bugetului pentru anul 2013 să fie prevăzute sume care să acopere indemnizaţiile pentru aceşti asistenţi personali până la rectificările de buget ulterioare, în acest fel evitându-se sincopele de plată înregistrate în anii precedenţi.